domingo, 1 de noviembre de 2009

Music




















AIMP2 Music Player LATEST VERSION














I wanted to try it long ago, and finally I decided,
I loved it, I find very useful and does not weigh
more than 6.MB. I have been satisfied.
The windows media player has overwhelmed me.
Besides being excellent, AIMP converts audio files
(to Ogg, WAV, WMA and MP3), edit the labels
and record sounds that occur on your computer.
Includes Red Skin - (By marcinomk)

Tenia ganas de probarlo hace mucho, y al fin me decidí,
me encantó me parece muy útil y no pesa mas que 6.MB.
He quedado conforme. El Windows Media Player me ha saturado.
Además de ser excelente, AIMP convierte archivos de audio
(a Ogg, WAV, WMA y MP3), edita las etiquetas y graba sonidos
que ocurran en tu computadora.
Incluye Skin Red - (By marcinomk)















































http://www.mediafire.com/file/dm4k5fwo37100im/AIMP_2.61.583%20MB.zip



Because Aimp is one of the most downloaded
from my blog.
I bring a pack of really interesting 39 Skins.
by default in My comp /c/program files/aimp2/skins

Debido a que AIMP es uno de los más descargados
de mi blog. Les traigo un pack de 39 Skins
realmente interesantes.

Por defecto se guardan en
My Pc /disco c/Archivos de programas/aimp2/skins
































































http://www.mediafire.com/file/m11zf5yjyzo/Skins AIMP.rar






ZOOM Player
Zoom Player is a video that stands out for its agility,
speed and great features. Dixon supports file formats:
ASF, ASX, AVI (DivX included)
MPG, MPEG, VOB, WM and WMV.

Note: I do not like me, maybe I was not patient
enough to investigate. Its interface is good, but no,
I was captivated. The KMPlayer I keep choosing.
I share it anyway to see if they are useful.

Zoom Player es un reproductor de vídeo que se destaca
por su agilidad, rapidez y excelentes funciones.
Es compatible con archivos de formatos:
ASF, ASX, AVI (DivX incluido)
MPG, MPEG, VOB, WM y WMV.

Nota: A mi no me ha gustado, será que no tuve paciencia
suficiente para investigarlo, su interfaz es buena, pero no
me cautivó. Sigo eligiendo The KmPlayer.
De todas maneras lo comparto a ver si les es útil.






























http://www.mediafire.com/file/yk2izwhllzi/ZooM.P.HomePremium.Final.rar





The KMPlayer

(one of the best)

"Ranked as the Player that Plays everything"
Quality for Movies

































http://www.mediafire.com/file/i4w4jnciymy/KMPlayer.zip


1












2

















Skins
--> http://www.kmplayer.com/forums/downloads.php?do=cat&id=2

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Bienvenidos ... Welcome

Just Thanx to all my followers ♥

Thanks for 10.000 views!

Near the end of year and 5 months are met, the creation of this blog, dedicated to my friends Rocketdock who gave me impetus to create my own work. and exposing. And indeed for anyone who loves art, and be as fickle like me to change everything.

I want to thanks everyone for the visits, downloads and reviews. Where are the other side, it helps that I can and will continue working to share. And make new friends.

When I started I said "your blog is uninhabited" and still wanted to continue. That is what everything in life can continue. I am no expert in anything, I do not want to be, only thanks to this that I could meet wonderful people.
Go back to the blog, there will be something for you.


Llegando el fin de año, y se cumplen 5 meses, de la creación de este blog, dedicado a mis amigos de Rocketdock, quienes me dieron impulso para crear mis propios trabajos y exponerlo. Y hecho para todo aquel que le guste el arte, y sea tan inconstante como yo para modificar todo.

Quiero agradecer a todos por las visitas, descargas y comentarios. Siempre que estén del otro lado, ayuda a que yo pueda y quiera continuar trabajando para compartir. Y hacer nuevos amigos.

Cuando comencé me dijeron "tu blog está deshabitado" y aún asi quise continuar. De eso se trata todo en esta vida de poder seguir. No soy experta en nada, no quiero serlo, solo se que gracias a esto que hago pude conocer gente maravillosa.
Regresen al blog, siempre habrá algo, para ustedes.


De MBond


Rating

Stop Animal Cruelty